Air France

Η Air France δημιούργησε στρατηγική συνεργασία με την KLM, με σκοπό να μπορούν οι επιβάτες να χρησιμοποιούν το  μεγαλύτερο μέρος αυτού του διπλού δικτύου που πλέον δημιουργήθηκε, ιδίως με:

Το hubway, είναι ένα σύστημα με 12 καθημερινές πτήσεις οι οποίες διανέμονται τακτικά κατά τη διάρκεια της ημέρας και συνδέουν το Παρίσι και το Άμστερνταμ, μέσω σύνδεσης των δικτύων της Air France και της KLM.
Σύνδεση με προορισμούς της Γαλλικής επαρχίας και το Άμστερνταμ.
Συνδυασμό ναύλων, μια καινοτόμο ιδέα που επιτρέπει στους επιβάτες να δημιουργήσουν το δικό τους ταξίδι σε προορισμούς που εξυπηρετούνται από τις δύο αεροπορικές εταιρείες, συνδυάζει ένα τμήμα της πτήσης με την  KLM, μέσω Άμστερνταμ με ένα τμήμα της πτήσης με Air France μέσω Παρισίου. Με τον τρόπο αυτό οι επιβάτες μπορούν να επωφεληθούν από πτήσεις και να κάνουν χρήση των πλέον κατάλληλων ωρών πτήσεων (λόγω των πιο συχνών πτήσεων που έγινε δυνατή με την συνεργασία των δύο εταιρειών), και τις πιο ελκυστικές τιμές.
Το κοινό πρόγραμμα τακτικών επιβατών της Air France και της KLM είναι το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό πρόγραμμα με 21 εκατομμύρια μέλη.
Η Air France έχει ένα καλά ισορροπημένο, ανεξάρτητο δίκτυο που παρέχει κάλυψη έναντι των φυσικών κινδύνων
Κάθε μία από τις δύο αυτές αεροπορικές εταιρείες, η Air France και η KLM  έχει ισχυρότερη παρουσία σε ορισμένα μέρη του κόσμου.
Air France, για παράδειγμα, εκπροσωπείται καλύτερα στην Νότια Ευρώπη από ό, τι KLM. KLM, από την άλλη πλευρά έχει περισσότερες πτήσεις προς Ανατολική Αφρική, ενώ η Air France είναι ισχυρότερη στη Δυτική Αφρική.
Ως εκ τούτου υπάρχουν πολλοί μονοί προορισμοί, δηλαδή προορισμοί που εξυπηρετούνται από την μία αεροπορική εταιρεία ή την άλλη. Αεροπορικά Εισιτήρια Air France. Το αεροδρόμιο του Παρισιού (Paris – Orly Airport), που βρίσκεται στα  νότια του Παρισιού, είναι η βάση για τις πτήσεις  La Navette, η οποία, με αναχωρήσεις κάθε ώρα ή μισή ώρα για τις τέσσερις πιο πολυσύχναστες διαδρομές του εσωτερικού δικτύου (Παρίσι προς Νίκαια, Μασσαλία, Τουλούζη και Μπορντό), είναι ένα σημαντικό εμπορικό πλεονέκτημα για τους πελάτες.